Magnesium-Akkus sollen Elektroautos Beine machen

AIT Austrian Institute of Technology, Dr. Christian Chimani, Head of Mobility Department, im Interview mit futurezone

Dr. Christian Chimani, Head of Mobility Department of the AIT Austrian Institute of Technology, spoke in an interview with futurezone.at about the bright future of electro mobility, but also about severe obstacles regarding inefficient batteries.

Click here to find out more about magnesium batteries and read the entire interview, published on April 7th 2014 on futurezone.at.

Dr. Christian Chimani, Head of Mobility Department des AIT Austrian Institute of Technology, sprach im Interview mit der futurezone.at über die große Zukunft der Elektromobilität, aber auch über das Hindernis in Bezug auf leistungsschwache Akkus.

Erfahren Sie hier mehr über Magnesium-Akkus und lesen Sie das gesamte Interview, erschienen am 7. April 2014 auf futurezone.at.